Občinska uprava v skladu z zakonom, statutom in splošnimi akti občine opravlja upravne, strokovne, organizacijske, pospeševalne in razvojne naloge iz občinske pristojnosti. Občinska uprava odloča o upravnih stvareh iz občinske pristojnosti na prvi stopnji, ter opravlja inšpekcijske naloge in naloge občinskega redarstva. Prav tako opravlja tudi strokovna, organizacijska in administrativna opravila za občinske organe.
Skladno z določili 20. člena Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 4/03 in Uradni list RS, št. 78/09) je občinska uprava enovit organ.
Uradne ure
V občinski upravi Občine Cerklje na Gorenjskem so uradne ure:
– v ponedeljek od 8.00. do 11. ure in od 12. do 14. ure,
– v sredo od 8.00. do 11. ure in od 12. do 16. ure,
– v petek od 8.00. do 11. ure.
V sprejemni pisarni občinske uprave Občine Cerklje na Gorenjskem so uradne ure:
– v ponedeljek, torek in četrtek od 8.00. do 11. ure in od 12. do 14. ure,
– v sredo od 8.00. do 11. ure in od 12. do 16. ure,
– v petek od 8.00. do 11. ure.
Župan Občine Cerklje na Gorenjskem sprejema občane in druge stranke vsako sredo od 8. do 11. ure.
Seznam uradnih oseb za vodenje in odločanje v upravnih postopkih.
Skupna občinska uprava - MEDOBČINSKI INŠPEKTORAT KRANJ
Na podlagi Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat Kranj«, (Uradni list RS, št. 106/09 in 100/15), je ustanovljen skupni organ občinske uprave Mestne občine Kranj in občin Cerklje na Gorenjskem, Jezersko, Naklo, Preddvor, Šenčur in Tržič, za učinkovitejše izvrševanje upravnih nalog na področju inšpekcijskega in redarskega nadzora na območju teh občin. Sedež inšpektorata je v Kranju, Slovenski trg 1.