Trg Davorina Jenka 13
4207 Cerklje na Gorenjskem
Zakoniti zastopnik podjetja, društva, organizacije oz. posameznik vloži, na podlagi 5. člena Odloka o prodaji blaga zunaj prodajaln na območju občine Cerklje na Gorenjskem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 30/17), vlogo za prodajo zunaj prodajaln na območju občine Cerklje na Gorenjskem za namen, kot ga opredeli v vlogi.
Prodaja blaga zunaj prodajaln se opravlja s potujočo prodajalno, na premični stojnici, s prodajnim avtomatom, od vrat do vrat, na daljavo in na tržnici. Za prodajo blaga na premičnih stojnicah, prodajo s prodajnimi avtomati in potujočo prodajalno mora trgovec pridobiti pisno soglasje lastnika ali pooblaščenega upravljavca prostora, na katerem se prodaja blago. V pisnem soglasju morata biti določena prostor in časovni termin prodaje blaga. Lokalna skupnost v svojem aktu določi prostor, kjer se blago lahko prodaja na tak način.
Za prodajo blaga se šteje tudi prodaja blaga na prireditvah (sejmi, shodi in podobno). V tem primeru lahko organizator prireditve pridobi pisno soglasje za vse trgovce, ki prodajajo na prireditvi.
Navodilo za oddajo vloge
Izpolnjena in podpisana vloga se lahko odda ali posreduje na naslov Občina Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem navadno po pošti ali na elektronski naslov: obcinacerklje@siol.net.
Vlogo lahko vloži prodajalec ali pa organizator prireditve, za vse trgovce ki bodo prodajali na prireditvi. Za odločanje o vlogi je pristojna Občinska uprava občine.
Informacija o obdelavi osebnih podatkov
Upravljavec osebnih podatkov je Občina Cerklje na Gorenjskem. Občina bo osebne podatke obdelovala za namen soglasja za prodajo zunaj prodajaln na območju občine Cerklje na Gorenjskem na podlagi Zakona o trgovini, Odloka o prodaji blaga zunaj prodajaln na območju občine Cerklje na Gorenjskem, Odloka o občinskih taksah v Občini Cerklje na Gorenjskem in Pravilnika o minimalnih tehničnih pogojih za opravljanje trgovinske dejavnosti.
Občina bo hranila in varovala osebne podatke skladno z roki, določenimi v klasifikacijskem načrtu občine, in na primeren način, tako da ne bo prišlo do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam. Občina bo omogočila obdelavo oziroma posredovanje osebnih podatkov izključno naslednjim pooblaščenim uporabnikom (pooblaščeni zaposleni občine, pooblaščene osebe, ki obdelujejo osebne podatke pri pogodbenem obdelovalcu občine, osebe, ki izkažejo pooblastilo za dostop do osebnih podatkov v okviru zakona oziroma podzakonskih predpisov). Občina ne uporablja avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov. V kolikor potrebni osebni podatki ne bodo zagotovljeni, obravnava vloge ne bo možna. Zagotovitev osebnih podatkov je pogodbena obveznost.
Vlagatelj/ica ima v zvezi z osebnimi podatki, ki se nanašajo nanj/o, pravico do seznanitve, dopolnitve, popravka ter omejitve obdelave. Pravice lahko uveljavlja preko kontaktnih podatkov občine. Ima tudi pravico do pritožbe pri informacijskemu pooblaščencu gp.ip@ip-rs.si, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana.
Podrobnejše informacije o tem, kako občina ravna z osebnimi podatki, so na voljo na preko kontaktnih podatkov občine ter pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov: e-pošta: dpo@virtuo.si.
Znesek | TRR | Referenca / sklic |
---|---|---|
22,60 EUR | SI56 0110 0412 0309 191 | SI11 75116-7111002 |
Skupaj: 22,60 EUR |